Friday 19 August 2011

Day 12 ~ Gadgets that you owned

Aku tak berapa suka sangat dengan gadget-gadget nih. Pakai apa yang ade jer... Paling canggih pun henpon Nokia encek bf bagi nih jer (die bagi aku henpon lama die sebab die pakai yang baru.. kite amek je la sebab henpon kite buruk..) 

Teringin jugak nak beli Iphone tapi bila fikir balik. Membazir duit jer baek aku beli baju... Lenkali je la beli. 

Ape gadget yang aku ader?

Takde mende pun... Nih je haa...


Lepas tu Laptop buruk nih... Beli masa kat UiTM dolu-dolu...
Lepas tu... henpon cikai nih.
Lepas tu...
Calculator saintifik kira gadget gak ker? Hahaha bedal je la nak bagi nampak banyak...

See... Aku tak berapa suka menda alah menda alah nih. Cukup ada lappy ngan berukben untuk aku online kat rumah dah cukup.

Okeh tu jer..

No comments: