Sunday 18 September 2011

Day 25 ~ Your dream wedding

Ohh yeah.. suka tajuk yang ni. My dream wedding! Hihihihi... Target nak kawen lagi 3 tahun pada umur aku 28 tahun nanti. So start dari sekarang aku dah mula menyimpan duit untuk majlis perkahwinan idaman aku tu. Hihihi...




Theme dream wedding aku tu nanti Red Roses in the Garden. Chewaaahhh! Nak buat kat rumah jer dimana kawasan rumah aku akan dihiasi bunga-bunga ros segar (my favourite flower ever!) macam dalam taman la. Banyak bajet tu kalo ros segar. Perghhh... Theme colour for my family lak mesti warna merah hati or maroon camtu. Me and hubby laks of course la putih kan. Masa nikah nak pakai baju selain dari putih maybe nak pilih color baby blue or grey dan hari bersanding baru nak pakai putih. Ahaks! Rekaan baju pun dah dok fikir-fikir dah ni tinggal nak realisasikan jer lagi 3 tahun. Hikhik...


My bff sendiri akan bukak kedai pengantin tak lama lagi. So kat situ dah jimat dah hal-hal makeup, pelamin dan lain-lain. Ehhh tak sabarnyer nak kawen. Hahahaha... (berangan...).




Okeh tu jer konsep dream wedding kat rumah aku. Untuk side sidia lak tak terfikir lagik! Hak hak hak..






::My fav! awwwwww::
Okeh tu jer..

(edited 17 july 2013 )


No comments: