Friday 16 September 2011

Day 24 ~ Things that you usually do when you are alone

When i'm alone...


Kalau kat rumah sensorang dan aku rasa malas sangat-sangat aku akan baring dan tido sepuas-puasnya sampai kepala sakit sebab terlebih tido. Hihihi... Selalunya weekends je la boleh tido sampai petang pun. Baring-baring depan TV sambil tengok kartun. Ohh heaven!

Tapi kalo terlebih rajin pulak, aku tak kira masa akan kemas rumah, memasak, sental jamban, cuci bilik air dan macam-macam lagi lah. Kadang-kadang kalo tak boleh tidur pukul 2 pagi pun aku leh pegi sental dan berus dinding bilik air. Hihihi...

Kalau dah bosan sangat-sangat kat rumah aku suke keluar sorang-sorang pegi MidValley. Mid kan paling dekat dengan rumah aku. Shopping ngan tengok wayang sorang-sorang memang dah biasa dah. Kadang-kadang aku lepak dekat MPH Bookstore baca novel free. Hihihihi... 

Okeh tu jer..

No comments: