Monday 15 August 2011

Day 09 ~ Your favourite foods and drinks

Ohyeahhh... Topic yang paling digemari! Aku sukerrr gilerrr makan! Mungkin dalam gambar korang nampak aku macam kurus jer kan. Tapi sebenarnye aku nih chubby. Mungkin sebab aku tinggi kot tu yang tak nampak chubby... Ehh.. ehh.. jom ah tgk ape yang aku suke ngapp!


Malas cakap banyak ahh. Biar gambar aje yang buat air liur korang meleleh.. tik! tik! tik!

Mempersembahkannnn....

::Laksa Utara! Yummmm::

::Tomyammmmmmm!!! Slurpp::

::Mee Udang Mak Jah Kuala Sepetang!::

::Kuey Teow Sup::

::Ikan Siakap Stim::

::Sambal Tumis Udang Petai!::

::Sushi! Hoyeahhhh!!!::

Dan juga pencuci molotnyerrrr!!!
::Moist Chocolate Cake!::

::Strawberry Chocolate!::

::Cendol! Hooreyyyy::

::Air batu campurr::

Weeehooooo!!!!
Itula antara favourite foods and drinks aku! mengancam betul dibulan posa camnih! Aku sengaja buat entry ni waktu malam. Kalau buat siang-siang tadi mau terliur aku tengok! Ahaks!


Aku tak berapa suka Western food. So western memang takde dalam senarai. Kari pun kurang minat.


Okeh! itu ajer!


No comments: