Thursday 11 August 2011

Day 05 ~ Things that you usually do before you go to sleep

Ape aku buat tiap-tiap malam sebelum tidur?
Tak ade ape-ape yang menarik pun... nak selesaikan challenge ni punye pasal aku citer jugak la...

Weekdays
Balik keje
Masak
Dinner
Online
Chatting dengan encek bf
Tengok TV
Kunci jam
Peluk-peluk Bobo sambil baring (Hehe..)
Cium-cium bau busuk Bobo sampai tertido
Huhuhuhu...

Weekends
Keluar dengan encek bf sure balik lambat sikit.
Lepas balik tengok TV.
Online.
Lepak-lepak
Sembang dengan Bobo..
Cerita kat Bobo tadi kuar dengan papa buat apa.
Peluk-peluk Bobo..
Cium-cium bau Bobo sampai tertidoooo...

Hahahhahahha.. giler bosan hidup aku!

Sape Bobo?
Ni haaa...
 .
 .
 .
 .
 .
 .
::Bobo lagi besar dari Adelia::
Err.. yang kanan tu anak buah aku. Bobo yang sebelah kiri ok. Huhu.. bau die beshhhhh....

Ok. Serius mesti korang kata aku umur dah 25 tahun tak sedar diri main teddy bear. Hakhakhak.. ada aku kesah?

No comments: