Wednesday 4 May 2011

My Bff Iena 's Engagement Day

Aku ada empat BFF. Sahabat aku yang rapat sejak dari zaman hingusan sampailah sekarang ni masing-masing dah berumur 25 tahun. Kami berkongsi macam-macam cerita, macam-macam rahsia, macam-macam cerita, putus cinta, happy, sedih, kecewa dan macam-macam lagi lah. 

Sekarang ni salah sorang sudah dipinang orang dan sabtu lepas dah berlansung majlis pertunangan bff aku yang sorang ni. Tinggal la kami lagi tiga orang yang single belum dipinang. Wuwuwuwuwu... Sedih ada, happy pun ada. Macam-macam rasa ada. Almaklum la kawan sorang dah bertukar status. Lepas ni dah tak boleh meronggeng-ronggeng sesama kite berempat ajer yer. Kene le bawak yang lagi sorang tu yer. Hikhikhik...

::Bff aku Iena yang dah bergelar tunangan orang.
Bulan depan tukar status bini orang pulak... Cepatnye rasa!::

Aku doakan yang terbaik untuk bestfren aku yang sorang ni. Huhu... Jom layan gambar yang sempat di snap sepanjang majlis.

::Single ladies yang hadir dua orang jer. Huda tak balik sebab exam. Cian dier! isk isk::

Bakal tunangan Encek Nik Hafidz berposing sebelum rombongan sampai... huhuhu

::Chomel kau lepas mekap! hihihi::

::Posing lagi::

::Posing ngan aku pulak::

::Candid moment!::


::Dayang-dayang::

::Pengapit sewel::

::Candid lagi...::
Masa yang ditunggu-tunggu... selepas berbincang sesama keluarga. Bakal ibu mertua menyarungkan cincin risik dan tunang.

::Iena... mak mertua mu cantik lah! ::
 Kawan aku dah rasmi jadi tunang orang.. Sob Sob Sob... nangis... bile lak turn aku ek?



Bila dah selesai semua time untuk bergambar!!!

::Wif encek tunang::

::Pelamin yang cantik sekali!::

::Tak cukup korum.. lagi sorang xder..::




::Ni aku tak tau apa dah jadi ngan tunang dia. Hahaha::
Sementara tunggu nak makan. Kita posing duluuuu!!!

::Aku buat-buat chomell.. jangan muntah!::




Hehehe... Buat Iena sahabatku & tunang Nik Hafidz... all the best for both of you. Semoga sentiasa happy sampai anak cucu. Love ya!!!!

3 comments:

padlie said...

kaler pink gitu... :)

Entry terbaru padlie: Sperma yang gagah!!!

Cida said...

Aah.. tema pink... sweet2 jer.. huhu...

Unknown said...

salam kenai..uiss..hehe..followed u blog..pls folo back yer..tq..cara supaya right klik dan hight light teks tidak berfungsi di sesebuah website(blog)